środa, 1 czerwca 2016

Dieta Tasiemcowa

Zaczynamy szukać innych dróg żeby schudnąć. Ostatnio bardzo głośno było o kobiecie i o tabletkach z tasiemcem poczytałam o nich i dowiedziałam się o dziewczynie która przed ciążą ważyła 55 kg a po ciąży ważyła 115 kg, zaczęła po tej ciąży szukać rozwiązania żeby schudnąć przeczytała o tabletce tasiemca w gazecie. Kupiła 30 tabletek na 30 dni i 10 tabletek które miała spożyć po schudnięciu aby oczyścić organizm.
Po wzięciu tabletek były objawy jak:
-Ból brzucha
- zmęczenie
- biegunka
-wymioty
- bóle głowy
-anemia
JEST NIEBEZPIECZNY!!! 
    Mając w sobie tasiemca, stanowisz zagrożenie dla otoczenia. Możesz zarazić pasożytem wiele nieświadomych niebezpieczeństwa osób, przede wszystkim członków rodziny.
w internecie można kupić tabletki z główką tasiemca i to za niemałe pieniądze, ponieważ ceny takich tabletek wahają się  w granicach paruset do kilku tysięcy złotych.
    W 3,4 miesiące schudła 50 kg biorąc pod uwagę, że ma w sobie żywy organizm BARDZO NIEBEZPIECZNY ponieważ może wyjść w nocy gardłem i udusić człowieka lub może sobie tez w każdej chwili wyjść z odbytu.  Można też połknąć uzbrojonego tasiemca, bo takie tabletki kupuje się od ludzi z czarnego rynku po prostu tu chodzi o zaufanie.
    Po tych kilkunastu dniach tasiemca kobieta wydaliła, podobno wyglądał jak suszony makaron po jego wydaleniu. Tasiemce mogą mieć po kilkanaście metrów, zjadają w organizmie zwłaszcza węglowodany, ale również wyniszcza organizm.  Jeśli one są przez niego zjadane w organizmie my mamy ochotę na jeszcze więcej węglowodanów.
Dla mnie jest to niewyobrażalne, że mogłabym mieć coś żywego w organizmie i to tak niebezpiecznego bałabym się cały czas, i brzydziła bym się sobą.

DIETA JEST TA BARDZO NIEBEZPIECZNA, MOŻE PROWADZIĆ DO ŚMIIERCI. MÓJ MATERIAŁ DAŁAM PO TO ABY LUDZIE CZYTALI I UWAŻALI Z TYM CO ROBIĄ, NIE BIORĘ ODPOWIEDZIALNOŚCI ZA TO CO LUDZIE ROBIĄ

Karolina Bielska

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz