niedziela, 3 kwietnia 2016

Prezent Na Urodziny Dla Mojego Ukochanego

Chciałam zrobić coś ekstra, chciałam aby docenił mój wysiłek i ciężką prace. Żeby zobaczył, że bardzo go kocham. Pomyślałam, że poszperałam w internecie, zobaczyłam kilka fajnych pomysłów i połączyłam je ze sobą, na prawdę fajnie wyszło. Razem z ciocią pomyślałam, że fajnym pomysłem będzie zrobić serce w sercu . Najpierw poszukałam w piwnicy deski, płyty do której łatwo wbić gwoździe. Obiłam ten kawałek płyty materiałem, w moim przypadku to będzie kolor czerwony.
Następnie przygotowałam serce wycięte z papieru czy jakiego kolwiek materiału z którego później możemy odrysować. Odrysowałam serce ołówkiem na ten materiał, było ciężko.


Kolejnym krokiem będzie wbijanie gwoździ w kontury rysunku, to indywidualna sprawa co ile chcemy wbijać gwoździe, ja osobiście zrobiłam co 3 cm. Trzeba być ostrożnym i po wbiciu wszystkich  trzeba sprawdzić czy wszystkie gwoździe są mniej więcej proste i równe. Weźmy pod uwagę, że w moim przypadku mam dwa serce nachodzące na siebie więc gwoździe w jednym sercu będą krótsze a drugie dłuższe aby nie zlewały się .Ta praca jest  wymaga poświęcenia, trochę serca i czasu. 


Przedostatnim krokiem będzie okrycie tych gwoździ sznurkiem, wstążką czego tylko chcemy, pamiętajmy o tym aby materiał nie zlewał się z sznurkiem czy wstążką. Ja robię tak dwa serce, nie łącząc ich ponieważ w drugim sercu gwoździe będą dłuższe. 

Można zrobić na dwa sposoby :

  

Ja osobiście wybrałam ten, ponieważ jest bardziej wyrazisty.


Na koniec, dodam ze jeszcze ramkę z większych gwoździ.



Karolina Bielska

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz